fredag 10 september 2010

Lampslöjor och påse

God morgon!

Det var ett tag sedan som jag bloggade nu. Har haft så mycket att göra i lilla affären nu efter som att det är mârten (marknad för er som inte kommer från Värmland ) Den startar idag, klockan 11 och slutar på söndag.

Det ska bli kul :)
I vilket fall som helst så sydde jag hela dagen igår i affären.
Det blev två nya lampslöjor, och en liten påse. 

                                       



                                            En med spets, och en utan!


                                          Påse med ostätande husmusen på :)





Ha det bra! :)

Kram Emeliie 

2 kommentarer:

  1. Oj så fina lampslöjor, nu blev jag sugen att försöka mig på en sådan, eller i af en ljuspåse :-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh ja, det tycker jag absolut att du ska göra! Dom är faktiskt inte svåra alls att sy :)
    Ljuspåsar är också väldigt fina :)

    Kram :)

    SvaraRadera