lördag 4 september 2010

Inget pyssel alls idag!

Godkväll på er!

Idag har jag varit väldigt trött, och där av inget pyssel alls.
Lyckades ta mig i kragen framåt kvällskanten och putsade alla fönster i alla fall!

Sitter och planerar lite inför jobbet nästa vecka, har massor med idéer som ska virkas upp. :)
Nu börjar hösten komma också, härligt frisk luft, och dags för lite höstpyssel..


Måste försöka hinna med att köpa tyg och sy nya gardiner till mitt kök också, funderar starkt på en väldigt snygg rutig i vitt och beige som vi fick in för några veckor sedan.

Får väl skynda mig att sy, så att jag kan slänga upp lite bilder här!

Imorgon så ska jag och E städa ordentligt här, måste få plats med alla hans saker nu när han har bosatt sig här ett tag :)




Ha en trevlig kväll!

Kram Emeliie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar