fredag 3 september 2010

Jobbet idag!

Goddagens!


Håller på att fixa till mig lite för födelsedagskalas! :)
Idag jobbade jag som vanligt förmiddag, var ganska lugnt idag. Men folk har väl annat för sig än att springa i affärer på fredagar. ;)


I vilket fall som helst..
På jobbet så håller jag på att virka bakelser, lägger upp bilder när det är klart! :)
Hemma så håller jag på att sticka upp en tröja i Svarta Fårets ''pretty'' och den blir så snygg i färgerna! Riktigt höstmysig, bilder på den kommer när bakstycket är klart!

Mamma började dagen med att sy upp gardiner till en kund, och sedan blev det lampslöjor :)
Ann stickade lite på sin tröja i Svarta Fårets ''Maja'' den kommer att bli så snygg! 


Nu tar jag i alla fall lite helg, ska bli skönt med lite sovmorgon! :)


E börjar praktiken nu till veckan så i helgen ska vi fixa i ordning i lägenheten så att även hans saker får plats :) 
Sen så ska jag nog faktiskt sitta en del vid datorn också ;) För att få lite ny fräsch inspiration :)


Ha en fortsatt bra fredag!

Kram Emeliie


 

2 kommentarer:

  1. Åh så skoj med bakelser, ska bli kul att se dem då de är klara :-D å en sådan låda skulle ju vara toppen för sy/virksaker, tack för tipset! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är ju faktiskt riktigt roliga att göra också :) Ja, om jag hade en, så skulle jag förvara alla mina spetsar i tror jag :) Kram

    SvaraRadera